Com Ajudar els Fills a Estudiar
L’Escola Activa de Pares organitza aquest proper divendres 26 de Novembre a les 21h a la Sala d’Audiovisuals la xerrada-café ‘Com Ajudar els Fills a Estudiar’ ponència d’en Juanjo Fernández que forma part del cicle de conferències sobre temes educatius per a mares i pares que ofereix la CCAPAC, confederació de la que som membres associats.
.
Estem convençuts que, ‘amb cafè o sense’ , trobarem resposta a les preguntes que sovint ens fem en relació a la formació i el creixement dels nostres fills. No hi falteu !!
.
.
>>suggeriment: Per major comoditat et pots subscriure al bloc utilitzan el servei d’avís d’actualitzacions via mail que trobareu a la part superior de la columna lateral dreta d’aquesta página